|
Technické údaje | |
Motor - série P63/64 P65/66 5B/6B | Druh : Benzínový Pracovní oběh : Dvoudobý Počet válců : 2 Objem válců : 594,5 cm3 Výkon (max.) : 19,12 kW (26 k) při 4200 ot/min Mazání : Mastnou směsí Druh oleje : Dvoudobý - např. M2T Palivo : Benzín "SPECIÁL" |  (klikem na obrázek motoru ho nastartujte)
| | | Poměr míšení | palivo:olej = 33:1 do r. výr. 1974 (bronz. pouzdra pístních čepů) palivo:olej = 50:1 od r. 1974 a č. motoru 65-001501 | | | Karburátor | Typ | 28 HB 2-6 | 28 HB 2-7 | 28 HB 2-8 | 28 HB 2-9 | 28 HB 3-1 | 28 HB 4-1 | 28 H 1-1 |
---|
Hlavní tryska | 113 | 115 | 115 | 115 | 115 | 115 | 113 | Přídavná tryska | | | | | | | 45 | Tryska pro běh na prázdno | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | Tryska volnoběžné směsi | | | | | | | 70 | Tryska sytiče | 120 | 120 | | | | | | Hlavní vzdušník | 155 | 150 | 155 | 150 | 150 | 150 | 100 | Vzdušník běhu na prázdno | | 150 | | 150 | | | 100 |
| | | Chlazení | Systém : Vzduch Chlazení : Axiální ventilátor pohaněný klínovým řemenem od klikové hřídele | | | | Převodovka | RYCHLOSTNÍ STUPNĚ | 1.Stupeň | 2.Stupeň | 3.Stupeň | 4.Stupeň | R | Převodové poměry | 4,08 | 2,32 | 1,52 | 1,103 | 3,83 | Rychlost [km/h] | 27 | 47 | 72 | 100 | | Stoupavost v % | 35 | 19 | 11 | 6 | | | | Řazení | Tyčí (přímé, mechanické) | Mazání | Převodový olej PP 80 | Náplň | 1,5 l | Diferenciál | Kuželové kolo (ozubené) | Stalý převod | 3,95 | Přídavná zařízení | Stále zapojená volnoběžka ve 4.rychlostním stupni |
|
| | | | Dobíjení | Dynamo | Alternátor | Typ: 8001.11 Výkon: 220 W , 6V Pohon: Klínový řemen od klikové hřídele | Typ : 8042.421/6 Výkon : 14V, 42A Pohon : Klínový řemen od klikové hřídele |
| | | | Startér | NAPĚTÍ | 6V | 12V |
---|
Typ | 8201.6/3 | 8202.11/30 | Druh | S výsuvným pastorkem | Výkon | 0,44 kW (0,6 k) | 0,6kW (0,8k) |
| | | | Podvozek | Rám : Svařovaný s ocelovou kostrou /samonosná karosérie/ | | | | Brzdy | Druh : Čelisťové vnitřní Nožní brzda : Hydraulická jednookruhová nebo dvouokruhová Ruční brzda : mechanická na zadní kola Průměr brzdového bubnu : 200 mm Brzdová kapalina : Syntol - HD 205 | | | | Kola | Druh : Disková se čtyřmi otvory Ráfek : 4 J X 13 Pneumatika : 5.20 - 13 nebo 145 R 13 | | | | Palivová nádrž | Objem | od r.1973 26 litrů (plnicí otvor na levé straně) | do r.1973 24 litrů (plnicí otvor na pravé straně) |
Rezerva : asi 4 Litry | | | | Karoserie | Druh : Limuzína nebo Combi Provedení : Ocelová kostra s nosnou svařovanou podlahovou deskou, vnější stěny z Duroplastu Dveří : 2 (L) / 3 (C) Počet sedadel : 4 Topení : Teplovzdušné z výměníku tepla přes výfuk | | | | Rychlost a spotřeba | Maximální rychlost : asi 100 km/h Spotřeba : 5,5 ... 10,0 l/100 km (podle způsobu jízdy):-)))) | | | |
Něco málo o označení motoru a karoserie |
Pro identifikaci vozidla slouží typový štítek vozu, výrobní číslo karosérie a motoru. Typový štítek je umístěn v motorovém prostoru na motorové stěně vpravo od palivové nádrže. Nad palivovou nádrží je připevněno výrobní číslo karosérie, které se skládá z dvoumístného předčíslí a pětimístného čísla za pomlčkou. První dvojčíslí značí typ karosérie podle klíče: tudor 10- až 14- rok výroby 1964 až 1972 tudor 20- až 26- rok výroby 1972 až 1982 kombi 15- až 16- rok výroby 1965 až 1972 kombi 20- až 28- rok výroby 1972 až 1982
Pětimístné číslo za pomlčkou je vlastním výrobním číslem karosérie. Karosérie dodávané jako náhradní díl jsou značeny před výrobním číslem písmenem E, např. E-140427. Výrobní číslo motoru je u starších typů vyraženo na nálitku bloku válců nad karburátorem, od 1.2.1968 a výrobního čísla motoru 60-387290 je umístěno na klikové skříni, v místě nálitku komory spojky, blízko upevňovací příruby spouštěče. První dvojčíslí určuje typ motoru, šestičíslí za pomlčkou je vlastní výrobní číslo motoru. Typ a rok výroby motoru lze stanovit podle klíče: P 60/61 rok výroby 1962 až 1969 P 63/64 rok výroby 1969 až 1974 P 65/66 rok výroby 1974 až 1978 5B/6B rok výroby 1978 až 1984
Číslo za zlomkovou čárou znamená provedení motoru pro hydraulické ovládání spojky Hycomat. Poslední označení 5B je zkrácené označení motoru typu P 65, který má již namontován přídavný výměník tepla na výfukovém potrubí za motorem. Něco málo o označení pneumatik |
Tubeless = bezdušová pneumatika Staré značení: 5,20 - 13 : šířka=5,20", průměr ráfku=13" (vnější průměr pláště je tedy průměr ráfku + dvě šířky pláště) Nové značení: 145/70 R 13 

| 1:33 | 1:40 | 1:50 | benzin (l) | olej (ml) | benzin (l) | olej (ml) | benzin (l) | olej (ml) | 1 | 30 | 1 | 25 | 1 | 20 | 2 | 61 | 2 | 50 | 2 | 40 | 3 | 91 | 3 | 75 | 3 | 60 | 4 | 121 | 4 | 100 | 4 | 80 | 5 | 152 | 5 | 125 | 5 | 100 | 6 | 182 | 6 | 150 | 6 | 120 | 7 | 212 | 7 | 175 | 7 | 140 | 8 | 242 | 8 | 200 | 8 | 160 | 9 | 273 | 9 | 225 | 9 | 180 | 10 | 303 | 10 | 250 | 10 | 200 | 11 | 333 | 11 | 275 | 11 | 220 | 12 | 364 | 12 | 300 | 12 | 240 | 13 | 394 | 13 | 325 | 13 | 260 | 14 | 424 | 14 | 350 | 14 | 280 | 15 | 455 | 15 | 375 | 15 | 300 | 16 | 485 | 16 | 400 | 16 | 320 | 17 | 515 | 17 | 425 | 17 | 340 | 18 | 545 | 18 | 450 | 18 | 360 | 19 | 576 | 19 | 475 | 19 | 380 | 20 | 606 | 20 | 500 | 20 | 400 | 21 | 636 | 21 | 525 | 21 | 420 | 22 | 667 | 22 | 550 | 22 | 440 | 23 | 697 | 23 | 575 | 23 | 460 | 24 | 727 | 24 | 600 | 24 | 480 | 25 | 758 | 25 | 625 | 25 | 500 | 26 | 788 | 26 | 650 | 26 | 520 | 1 litr = 1000 mililitrů |
Stav nabití | Specif. váha [g/cm3] | Hustota [°Bé] | Napětí článku [V] | Teplota, při níž článek zamrzá [°C] | úplně nabitá | 1,285 | 32 | 2,2 | -65 | nabitá do 3/4 | 1,263 | 30 | | | nabitá do 1/2 | 1,241 | 28 | 2,0 | -50 | nabitá do 1/4 | 1,220 | 26 | 1,75 | -22 | vybitá na hranici | 1,180 | 22 | | | vybitá pod hranicí | méně | méně | méně | až -5 |
|
|
|