DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 28.10.2008 20:40:48 

Trabi-Club

Technické údaje

Motor - série P63/64 P65/66 5B/6B
Druh : Benzínový
Pracovní oběh : Dvoudobý
Počet válců : 2
Objem válců : 594,5 cm3
Výkon (max.) : 19,12 kW (26 k)
při 4200 ot/min
Mazání : Mastnou směsí
Druh oleje : Dvoudobý - např. M2T
Palivo : Benzín "SPECIÁL"


(klikem na obrázek motoru ho nastartujte)

Poměr míšenípalivo:olej = 33:1 do r. výr. 1974 (bronz. pouzdra pístních čepů)
palivo:olej = 50:1 od r. 1974 a č. motoru 65-001501
Karburátor
Typ28 HB 2-628 HB 2-728 HB 2-828 HB 2-928 HB 3-128 HB 4-128 H 1-1
Hlavní tryska113115115115115115113
Přídavná tryska 45
Tryska pro běh na prázdno45454545454545
Tryska volnoběžné směsi 70
Tryska sytiče120120
Hlavní vzdušník155150155150150150100
Vzdušník běhu na prázdno 150 150 100
ChlazeníSystém : Vzduch
Chlazení : Axiální ventilátor pohaněný klínovým řemenem od klikové hřídele
Převodovka
RYCHLOSTNÍ STUPNĚ  1.Stupeň     2.Stupeň     3.Stupeň     4.Stupeň   R  
Převodové poměry 4,08 2,32 1,52 1,103 3,83 
Rychlost [km/h] 27 47 72 100 

 

Stoupavost v  % 35 19 11 

 

ŘazeníTyčí (přímé, mechanické)
MazáníPřevodový olej PP 80
Náplň1,5 l
DiferenciálKuželové kolo (ozubené)
Stalý převod3,95
Přídavná zařízení Stále zapojená volnoběžka ve 4.rychlostním stupni
Dobíjení
DynamoAlternátor
Typ: 8001.11
Výkon: 220 W , 6V
Pohon: Klínový řemen od klikové hřídele
Typ : 8042.421/6
Výkon : 14V, 42A
Pohon : Klínový řemen od klikové hřídele
Startér
NAPĚTÍ6V12V
Typ8201.6/38202.11/30
DruhS výsuvným pastorkem
Výkon0,44 kW (0,6 k)0,6kW (0,8k)
PodvozekRám : Svařovaný s ocelovou kostrou /samonosná karosérie/
BrzdyDruh : Čelisťové vnitřní
Nožní brzda : Hydraulická jednookruhová nebo dvouokruhová
Ruční brzda : mechanická na zadní kola
Průměr brzdového bubnu : 200 mm
Brzdová kapalina : Syntol - HD 205
KolaDruh : Disková se čtyřmi otvory 
Ráfek : 4 J X 13
Pneumatika : 5.20 - 13 nebo 145 R 13
Palivová nádrž
Objemod r.1973 26 litrů (plnicí otvor na levé straně)
do r.1973 24 litrů (plnicí otvor na pravé straně)

Rezerva : asi 4 Litry

KaroserieDruh : Limuzína nebo Combi
Provedení : Ocelová kostra s nosnou svařovanou podlahovou deskou, vnější stěny z Duroplastu
Dveří : 2 (L) / 3 (C)
Počet sedadel : 4
Topení : Teplovzdušné z výměníku tepla přes výfuk
Rychlost a spotřebaMaximální rychlost : asi 100 km/h
Spotřeba : 5,5 ... 10,0 l/100 km
(podle způsobu jízdy):-))))

Něco málo o označení motoru a karoserie

Pro identifikaci vozidla slouží typový štítek vozu, výrobní číslo karosérie a motoru. Typový štítek je umístěn v motorovém prostoru na motorové stěně vpravo od palivové nádrže. Nad palivovou nádrží je připevněno výrobní číslo karosérie, které se skládá z dvoumístného předčíslí a pětimístného čísla za pomlčkou.

První dvojčíslí značí typ karosérie podle klíče:

tudor 10- až 14- rok výroby 1964 až 1972
tudor 20- až 26- rok výroby 1972 až 1982
kombi 15- až 16- rok výroby 1965 až 1972
kombi 20- až 28- rok výroby 1972 až 1982

Pětimístné číslo za pomlčkou je vlastním výrobním číslem karosérie. Karosérie dodávané jako náhradní díl jsou značeny před výrobním číslem písmenem E, např. E-140427.

Výrobní číslo motoru je u starších typů vyraženo na nálitku bloku válců nad karburátorem, od 1.2.1968 a výrobního čísla motoru 60-387290 je umístěno na klikové skříni, v místě nálitku komory spojky, blízko upevňovací příruby spouštěče. První dvojčíslí určuje typ motoru, šestičíslí za pomlčkou je vlastní výrobní číslo motoru.

Typ a rok výroby motoru lze stanovit podle klíče:

P 60/61 rok výroby 1962 až 1969
P 63/64 rok výroby 1969 až 1974
P 65/66 rok výroby 1974 až 1978
5B/6B rok výroby 1978 až 1984

Číslo za zlomkovou čárou znamená provedení motoru pro hydraulické ovládání spojky Hycomat. Poslední označení 5B je zkrácené označení motoru typu P 65, který má již namontován přídavný výměník tepla na výfukovém potrubí za motorem.

Něco málo o označení pneumatik

Tubeless = bezdušová pneumatika

Staré značení:
5,20 - 13 : šířka=5,20", průměr ráfku=13" (vnější průměr pláště je tedy průměr ráfku + dvě šířky pláště)

Nové značení:
145/70 R 13

Rozměry vozu

Mísící poměr benzín/olej

1:331:401:50
benzin (l)olej (ml)benzin (l)olej (ml)benzin (l)olej (ml)
          1           30             1           25             1           20  
          2           61             2           50             2           40  
          3           91             3           75             3           60  
          4         121             4         100             4           80  
          5         152             5         125             5         100  
          6         182             6         150             6         120  
          7         212             7         175             7         140  
          8         242             8         200             8         160  
          9         273             9         225             9         180  
        10         303           10         250           10         200  
        11         333           11         275           11         220  
        12         364           12         300           12         240  
        13         394           13         325           13         260  
        14         424           14         350           14         280  
        15         455           15         375           15         300  
        16         485           16         400           16         320  
        17         515           17         425           17         340  
        18         545           18         450           18         360  
        19         576           19         475           19         380  
        20         606           20         500           20         400  
        21         636           21         525           21         420  
        22         667           22         550           22         440  
        23         697           23         575           23         460  
        24         727           24         600           24         480  
        25         758           25         625           25         500  
        26         788           26         650           26         520  

1 litr = 1000 mililitrů

Akumulátor

Stav nabití

Specif.
váha

[g/cm3]

Hustota

[°Bé]

Napětí článku

[V]

Teplota, při níž článek zamrzá

[°C]

úplně nabitá1,285322,2-65
nabitá do 3/41,26330
nabitá do 1/21,241282,0-50
nabitá do 1/41,220261,75-22
vybitá na hranici1,18022
vybitá pod hranicíméněméněméněaž -5

 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek